تمیروف به پیکان نزدیک شد

تمیروف به پیکان نزدیک شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس ساعاتی پیش صفحه باشگاه پیکان را در اینستاگرام فالو کرد تا شایعات در خصوص جدایی این بازیکن از پرسپولیس و پیوستنش به پیکان بیشتر شود. 

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد تا این مهاجم ازبکستانی با ثبت فقط یک گل در بازی‌های رسمی در آستانه جدایی از قرمزها قرار بگیرد.

همچنین شنیده می‌شود علیرغم اینکه تمیروف صفحه باشگاه پیکان را فالو کرده اما این باشگاه درخواست رسمی برای جذب این بازیکن نداشته و به نظر می‌رسد بحث پیوستن تمیروف به پیکان، بین سرمربیان پیکان و پرسپولیس -  که رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند  - مطرح شده باشد. احتمالا به همین دلیل بود که ابراهیم شکوری قائم مقام جدید باشگاه پیکان، در مصاحبه امروزش، توضیح خاصی درباره خبر پیوستن تمیروف به این تیم نداده و به گفتن این جمله بسنده کرده که طبق نیاز کادر فنی و بر اساس بودجه باشگاه برای جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد.

بعد از جدایی تمیروف از پرسپولیس و با خالی شدن سهمیه خارجی قرمزها، یک مهاجم جدید که در حال مذاکره با مدیران باشگاه است به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه خواهد شد تا زوج یورگن لوکادیا در پرسپولیس باشد.

7655