نقشه جدید منچستریونایتد: بیرون کردن رونالدو!

نقشه جدید منچستریونایتد: بیرون کردن رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که اریک تن هاگ مربی هلندی اصرار دارد که کریستیانو رونالدو فروشی نیست و روی این بازیکن حساب می کند، آینده این بازیکن هر لحظه توسط شیاطین سرخ بیشتر مورد ابهام قرار می گیرد.

به گزارش فوتبالی، بی بی سی گزارش داده است که احتمال جدایی رونالدو در فاصله دو هفته به پایان نقل و انتقالات تابستانی کم نیست. بر اساس این گزارش، پیشکسوتان منچستریونایتد به مدیران این باشگاه اطلاع داده اند که بازگشت رونالدو باعث شده تا حس و حال مثبت رختکن به هم بریزد. در حقیقت یونایتد که بدون رونالدو در تور تایلند و استرالیا با سه برد و یک تساوی عملکرد خوبی را از خود ارائه داده بود، از زمان بازگشت رونالدو عملکرد ضعیفی را داشته است و به نظر می رسد که حضور ستاره پرتغالی جو رختکن را ملتهب کرده و به همین خاطر فروش وی بهترین گزینه ممکن است.

در حال حاضر مدیران منچستریونایتد حس می کنند که حضور رونالدو اثر منفی در رختکن دارد و به همین خاطر درها را به روی جدایی وی باز گذاشته اند و امیدوارند که در دو هفته آینده بتوانند برای بازیکن پرتغالی مشتری پیدا کنند.  رونالدو یک سال دیگر قرارداد دارد و خودش هم مشکلی برای جدایی ندارد اما مشکل این جاست که تلاش های وکیلش ژرژ مندس برای پیدا کردن مشتری نتیجه ای در بر نداشته است.

4125