عکس؛ ورم صورت مدافع بوکا پس از کتک‌کاری در رختکن!

عکس؛ ورم صورت مدافع بوکا پس از کتک‌کاری در رختکن!

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو ایبارا سرمربی بوکا جونیورز پس از تساوی بدون گل تیمش و راسینگ آولاندا تایید کرد که دو بازیکن این تیم یعنی کارلوس زامبرانو و داریو بندتو بین دو نیمه با هم درگیر شده اند که البته این مسئله شاید عواقب سنگینی برای هر دو بازیکن داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، خوان رومن ریکلمه اسطوره فوتبال آرژانتین و نایب رئیس باشگاه بوکا در پایان بازی به رختکن رفت و با بازیکنان صحبت کرد و از این درگیری بین دو نیمه ابراز دلخوری کرد. ریکلمه گفت که بازیکنی که پیراهن بوکا را می پوشد باید رفتار متفاوتی را داشته باشد و  چنین رفتارهایی پذیرفته نیست.مارتین آلوارو خبرنگار آرژانتینی اعلام کرد که ریکلمه به بازیکنان گفته است:" شما فوتبالیست هستید نه بوکسور. اگر به دنبال گندکاری هستید، به هدفتان خواهید رسید."

مدیران باشگاه بوکا جونیورز در حال حاضر در فکر اعمال محرومیت برای هر دو بازیکن هستند. زامبرانو با گونه هایی باد کرده در نیمه دوم وارد زمین شد و اثرات درگیری روی گردن بندتو نیز مشهود بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دو بازیکن در بازی بعدی مقابل روساریو سنترال حضور خواهند داشت یا این که توسط مدیران بوکا جونیورز با تنبیه و محرومیت مواجه می شوند.

4125