یکی از موکلان برادر گواردیولا به منچسترسیتی پیوست

یکی از موکلان برادر گواردیولا به منچسترسیتی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو گومز 21 ساله جدیدترین صید پپ گواردیولا مربی اسپانیایی به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا برای پست دفاع چپ روی ژائو کانسلو و اولکساندر زینچنکو حساب می کرد که هر دو نمایش خوبی داشتند. بازیکن اوکراینی راست پاست و کانسلو ذاتا هافبک است اما هر دو به وظایفشان عمل می کردند. گواردیولا در پایان فصل گذشته از مدیران تیمش خواست تا مارک کوکوریا را بخرند اما در نهایت مذاکرات به هم خورد و این بازیکن راهی چلسی شد.

حالا سیتی به سراغ یکی از محصولات دیگر آکادمی بارسلونا رفته است. در حقیقت بگیریستاین مدیر ورزشی سیتی فینال جام حذفی بلژیک در سال گذشته را در کنار پره گواردیولا، برادر و مدیر برنامه های سرجیو گومز تماشا کرد. در ابتدا گفته می شد که گومز پس از انتقال به سیتی، قرضی جدا می شود اما گواردیولا اعلام کرد که روی این بازیکن برای فصل آینده حساب می کند. بدین ترتیب گومز برای حضور در ترکیب با ژائو کانسلو و جاش ویلسون اسبراند رقابت خواهد کرد. گومز قراردادی چهار ساله امضا کرده است.

سرجیو گومز قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد که هم در دفاع و هم در حمله بازیکن توانمندی است. او از آکادمی اسپانیول وارد بارسلونا شد و هشت سال در لاماسیا حضور داشت. سرجیو در 17 سالگی به دورتموند رفت و بعد از ان قرضی راهی هوئسکا شد. ونسان کمپانی کاپیتان سابق منچسترسیتی تصمیم گرفت که او را به اندرلخت برود که گومز در لیگ بلژیک عملکرد درخشانی داشت و همین مسئله به سکوی پرتابش به سیتی تبدیل شد.

4125