فاجعه منچستریونایتد؛ 24 خرید ناکام با 979 میلیون یورو!

فاجعه منچستریونایتد؛ 24 خرید ناکام با 979 میلیون یورو!

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد در منچستریونایتد فعالیت های منچستریونایتد در یک دهه اخیر در نقل و انتقالات را بررسی کرد و به این نکته اشاره کرد که ولخرجی های شیاطین سرخ در یک دهه اخیر هیچ تاثیری در تغییر شرایط آنها نداشته است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس گزارش اسکای، ایبراهیموویچ و برونو فرناندز را در این یک دهه می توان تنها خریدهای موفق یونایتد دانست اما 24 خرید ناموفق توسط منچستریونایتد انجام شده که بسیاری از آنها هزینه های سنگینی را در بر داشتند.کریستیانو رونالدو، کاوانی، مگوایر، فرد، ماتیچ، لوک شاو و هررا نیز در میان خریدهای قابل قبول قرار گرفته اند اما 24 خرید این تیم خریدهایی شکست خورده و ناکام بوده است.

 مارسیال، واران، سانچو، لوکاکو، الکسیس سانچز، دونی فن ده بیک و ... در این سالها به خریدهای ناکام یونایتد تبدیل شدند. شیاطین سرخ در این یک دهه در حدود یک میلیارد یورو (979 میلیون یورو) برای نقل و انتقالات هزینه کردند اما هیچ کدام از این خریدها باعث نجات آنها نشد و کابوس این تیم هر روز عمیق تر می شود. شروع فصل وحشتناک منچستریونایتد با دو شکست و قرار گرفتن در رتبه بیستم جدول، هوادارانشان را کاملا شوکه کرده است چرا که شروع فصل بسیار ضعیف این تیم، خطر فصلی فاجعه بار را برایشان به وجود آورده است. 

منچستریونایتد در این مدت چیزی در حدود 1.5 میلیارد یورو خرج کرده که 979 میلیون یورو از آن خریدهای شکست خورده بودند و حالا به دنبال خریدهای جدید هم هستند. گری نویل در این باره گفت:" یکی از مشکلات منچستریونایتد در یک دهه اخیر این است که مربیان و استراتژی های زیادی را عوض کردند و به مربیان این اختیار را دارند تا خریدها را تحت کنترل داشته باشند. فقط دو خرید را می توانیم موفق بدانیم که در سطح خوبی ظاهر شدند. در حال حاضر فرناندز هم کمی افت کرده است اما عملکرد خوبش در سالهای اخیر باعث می شود که او را خرید موفقی بدانیم، ایبراهیموویچ هم همین طور.  کریستیانو رونالدو در فصل گذشته می توانست در زمره موفق ها باشد اما اتفاقات یک ماه اخیر باعث می شود که او را در رده قابل قبول ها قرار بدهیم. 75 درصد خریدهای انجام شده را ناکام می دانیم، 20 درصد در رده قابل قبول ها قرار دارند و فقط چهار یا پنج درصد خریدها موفق بوده اند. از دیدگاه نقل و انتقالاتی این یک داستان ترسناک است. سال گذشته واران، سانچو و رونالدو آمدند. وقتی دی ماریا آمد، همه گفتیم که خبر خوبی است اما به بازیکنی ناکام تبدیل شد. "

4125