مهاجم برزیلی جدیدترین گزینه جانشینی رونالدو

مهاجم برزیلی جدیدترین گزینه جانشینی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد فصل 22-2021 را مطابق انتظار به پایان نرساند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد از 9 بازی پایانی خود در فصل گذشته فقط دو پیروزی کسب کرد و بدین ترتیب شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و روانه لیگ اروپا شد. مدیران یونایتد برای تغییر شرایط تصمیم گرفتند که اریک تن هاگ مربی هلندی که در پنج سال اخیر شش جام در آژاکس کسب کرده بود را به خدمت بگیرند.

پوگبا از یونایتد جدا شد و به یوونتوس برگشت اما اریکسن، مالاسیا و لیساندرو مارتینز به این تیم ملحق شدند. آنها در پیش فصل توانستند برد خوبی مقابل لیورپول داشته باشند و امیدهای زیادی برای فصل جدید در موردشان وجود داشت اما  شروع فصل در لیگ انگلیس برایشان وحشتناک بوده و فعلا با دو شکست در رتبه بیستم جدول قرار دارند.

منچستریونایتد به همین دلیل روی خریدهای جدید کار می کند. آنها موراتا و آدرین رابیو را دنبال می کنند. شروع خوب موراتا در اتلتیکو باعث شده تا سیمئونه تمایلی به از دست دادن او نداشته باشد. در این شرایط تاک اسپورت گزارش داده است که یونایتد مذاکرات را برای خرید ماتیوس کنیا آغاز کرده و در نظر دارد که مهاجم 23 ساله برزیلی اتلتیکو را بخرد. کنیا نگران است که در اتلتیکو نیمکت نشین شود و به همین خاطر از پیشنهاد شیاطین سرخ استقبال کرده است. یونایتد حاضر است تا برای ماتیوس 50 میلیون یورو هزینه کند. کنیا پیش از پیوستن به اتلتیکو در بوندسلیگا لا لایپزیش و هرتابرلین نمایش خوبی از خود ارائه داده بود.

4125