چرا کامرانی‌فر به سوییس رفت؟

چرا کامرانی‌فر به سوییس رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل سفر دبیرکل فدراسیون فوتبال به سوئیس چیست؟

به گزارش فوتبالی، دیروز بود که سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد حسن کامرانی‌فر به دعوت فیفا جهت برگزاری نشست مشترک با برخی از مسئولین فدراسیون جهانی در خصوص موضوعات مختلفی ازجمله مطالبات فدراسیون فوتبال ایران در فیفا، مذاکره در خصوص راه اندازی VAR، هماهنگی های لازم پیرامون حضور ایران در جام جهانی ، ارائه گزارشی از روند بلیت فروشی مسابقات همچنین ارائه پیراهن تیم ملی ایران در این رقابت ها راهی سوئیس شده است.

سایت فدراسیون در ادامه خبرش به این نکته اشاره کرده که نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در رقابت های جام جهانی 2022 هم در این سفر دبیرکل فدراسیون فوتبال را همراهی می‌کند.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، مجید ساعدی‌فر که برند مروژ – تولید کننده البسه تیم ملی که با مجید شناخته می شود و متعلق به ساعدی فر است – در این سفر کامرانی‌فر را همراهی خواهد کرد تا برند لباس تیم ملی در جام جهانی، در فیفا ثبت شود. 

البته قرار بوده میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم به زوریخ برود اما طبق ادعای خبرگزاری قوه قضابیه (میزان)، نامه کمیته بدوی انتخابات به ماجدی مبنی بر لزوم استعفای او از هیات رییسه در صورت کاندیداتوری در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، باعث شده ماجدی قید سفر به سوییس را بزند.

1984