لحظه‌ای که ستاره لیورپول یاد ضربه زیدان به ماتراتزی را زنده کرد!(عکس)

لحظه‌ای که ستاره لیورپول یاد ضربه زیدان به ماتراتزی را زنده کرد!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هفته دوم لیگ انگلیس مملو از اتفاقات عجیب بود، هفته ای که درگیری فیزیکی کونته و توخل نگاه های زیادی را جلب کرد و از سویی داروین نونیز خرید گرانقیمت لیورپول با ضربه سرش به صورت بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، لحظه عجیبی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، داروین به نظر می رسد که خلق و خوی بازیکنان اروگوئه ای را به خوبی به ارث برده است. شاید خیلی ها تصور نمی کردند که داروین نیز شخصیتی مشابه لوئیز سوارز را داشته باشد و "زودجوش" باشد اما این بازیکن در بازی لیورپول و کریستال پالاس چهره متفاوتی را رقم زد. اندرسون بازیکن کریستال پالاس با هوشمندی بازی روانی را راه انداخت و داروین را از پشت هل داد و این بازیکن اروگوئه ای هم جوش آورد و با کله اش به فک وی ضربه زد.

 اندرسون روی زمین افتاد تا داروین اخراج و لیورپول ده نفره شود. سرخ ها بدین ترتیب کار سختی در این بازی داشتند و به سختی و به لطف گل لوئیز دیاز از شکست رهایی یافتند.

برخی ضربه سر داروین به اندرسون را با ضربه سر زیدان به ماتراتزی در جام جهانی 2006 مقایسه کرده اند هر چند که ضربه زیدان شکل متفاوتی داشت و به سینه مدافع ایتالیایی زده شد. احتمال دارد که داروین به خاطر این ضربه با محرومیتی شدید مواجه شود.

4125