یک احتمال برای رونالدو؛ ترک شیاطین سرخ در ژانویه

یک احتمال برای رونالدو؛ ترک شیاطین سرخ در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو برای آغاز فصل ۲۰۲۲/۲۳ در منچستر یونایتد می ماند و حداقل تا ژانویه شیاطین سرخ را ترک نمی کند.

به گزارش فوتبالی، احتمال ماندن کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد در ماه جاری بیشتر می شود.

کریستیانو رونالدو بعد از اعلام تصمیم خود برای بازی در چمپیونز لیگ در فصل ۲۰۲۲/۲۳ نظر می رسید که به طور قطع اولدترافورد را ترک می کند اما اوضاع به شکل دیگری پیش رفت.

این بازیکن ۳۷ ساله تور پیش فصل منچستر یونایتد را از دست داد اما با ۴۵ دقیقه حضور کامل در نیمه اول بازی مقابل رایو وایکانو با تساوی ۱-۱ در خانه، به جریان تیم برگشت.

او در بازی آغازین لیگ انگلیس، روی نیمکت قرار گرفت و در دقیقه 53 وارد زمین شد. رونالدو در بازی مقابل برنتفورد فیکس بود اما منچستر یونایتد با 4 گل شکست خورد. آینده او همچنان در شیاطین سرخ نامعلوم است. هرچند به گزارش روزنامه آ اس باشگاه و نمایندگان رونالدو برای ماندن او در منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ به توافق رسیده اند.

حضور رونالدو در منچستر یونایتد برای برنامه های تن هاگ حیاتی است و قرار است هر دو طرف تا پایان ۲۰۲۲ با یکدیگر مدارا کنند.

همچنان اولویت رونالدو کاپیتانی برای پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ است و او قصد دارد در هفته‌های آینده مثل همیشه حاضر شود درحالی که احتمال خروج او در ژانویه هنوز کاملا از بین نرفته است.

در واقع رونالدو به خاطر جام جهانی ممکن است همچنان در منچستر یونایتد بماند و در ژانویه به فکر ترک یونایتد بیفتد.

1470