دفاع آلگری از عملکرد فصل گذشته یوونتوس

دفاع آلگری از عملکرد فصل گذشته یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است که میلان حریف اصلی آن‌ها در فصل جدید می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، بیانکونری در فصل گذشته موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شد و برای دومین سال متوالی نتوانست به مقام قهرمانی سری آ برسد، در حالی که قبل آن 9 فصل متوالی موفق به فتح آن شده بودند. بانوی پیر از ساعت 23:30 امشب در اولین بازی خود به مصاف ساسولو خواهد رفت. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری درباره اوضاع اخیر یوونتوس گفت: "باشگاه عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته برای تمام بازیکنان خروجی، یک جانشین مناسب بخرد. یووه فصل گذشته بسیار خوب بود. اسم ما یوونتوس است و ما توانستیم 9 فصل متوالی به قهرمانی برسیم، اما آیا باید در هر فصل قهرمان شویم؟ فکر نکنم اینطوری باشد. ما یک تغییر نسل داشتیم. قضیه خیلی ساده است. شما باید به اندازه کافی فروتن باشید تا شرایط را بپذیرید. ما از میلان 10 امتیاز کمتر گرفتیم و از نظر ذهنی تسلیم شده بودیم. با صبر و تلاش، می‌توانیم دوباره به قله ایتالیا بازگردیم. سال گذشته ما با یک هدف بزرگ آغاز کردیم، اما شروع خیلی بدی در لیگ داشتیم. حالا فصل جدید فرا رسیده و همان هدف فصل گذشته را داریم و می‌دانیم که تیم‌ها نیز بهتر شده‌اند. انگیزه کافی برای رسیدن به باشگاه‌هایی مثل میلان را داریم."

4416