حمایت تمام قد اسطوره فرانسوی از رفتار کیلیان امباپه

حمایت تمام قد اسطوره فرانسوی از رفتار کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری اسطوره فرانسوی آرسنال به دفاع از کیلیان امباپه، هم وطن 23 ساله‌اش پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب پاریسن ژرمن از چهارچوب هفته دوم لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان مونپلیه بود که در نهایت با نتیجه پنج بر دو به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی، دو پنالتی به سود پی‌اس‌جی اعلام شد. پنالتی اول را کیلیان امباپه زد، اما ضربه او توسط دروازه‌بان مهار شد، اما برای پنالتی دوم، نیمار پشت توپ ایستاد و موفق به گل کردن آن شد. امباپه علیرغم خراب کردن پنالتی‌اش، یک گل توانست به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، یکی از نکات جالب این بازی، عصبانیت امباپه از ویتینیا خرید جدید این باشگاه بود. ویتینیا در یک صحنه می‌توانست به امباپه و مسی پاس بدهد و در نهایت تصمیم گرفت تا توپ را به فوق ستاره آرژانتینی بسپارد که بعد از این حرکت، امباپه به یک باره ایستاد و دویدن را متوقف کرد و سپس رویش را به سمتی دیگر بازگرداند تا همه متوجه شوند که او ناراحت شده است. 

آنری در این باره گفت: "باشگاه خودش است. امباپه چیزی برای ثابت کردن به مردم ندارد. او همیشه می‌خواهد سطحش را به نمایش بگذارد. گالتیه باید به دنبال راه حلی برای بازی دادن همزمان به مسی، نیمار و امباپه باشد و آن‌ها را راضی نگه دارد. در پی‌اس‌جی همیشه حرف و حدیث است. آن‌ها 5-2 برده‌اند، ولی همه درباره امباپه حرف می‌زنند."

4416