بارسلونا چه راهکاری برای ثبت قرارداد مدافع فرانسوی دارد؟

بارسلونا چه راهکاری برای ثبت قرارداد مدافع فرانسوی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا فصل را با تساوی مقابل رایو در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، از میان خریدهای جدید، ژول کنده در لیست بارسا حضور نداشت چرا که مدیران تیم هنوز نتوانسته اند که قراردادش را در لالیگا ثبت کنند. البته این بازیکن در حال ریکاوری از مصدومیت است و ژاوی مشکلی با نبودش نداشت اما مدیران بارسا در تلاش هستند تا هر چه زودتر قرارداد مدافع فرانسوی را ثبت کنند.

مدافع 23 ساله فرانسوی منتظر است تا هر چه زودتر اولین بازی خود را در بارسا داشته باشد. کنده فقط در صورتی می تواند قراردادش را ثبت کند که بارسا  بتواند برخی از مازادهایش را بفروشد یا بازیکنی حاضر به کاهش دستمزد شود. مدیران بارسا به کنده اعلام کرده اند که قراردادش در روزهای آینده ثبت خواهد شد. 

اوبامیانگ، دیپای و دی یونگ بازیکنانی هستند که در صورت فروخته شدن توسط بارسلونا می توانند درها را به روی ثبت قرارداد کنده باز کنند. اومتیتی، بریتویت و دست هم در لیست مازاد هستند اما فروش آنها از نظر مالی برای بارسلونا سود چندانی نخواهد داشت و نمی تواند کمکی به ثبت قرارداد کنده کند. از سویی مدیران بارسا با پیکه و بوسکتس مذاکره کرده اند تا دستمزدشان را کاهش بدهند.

بارسلونا در نظر دارد که به زودی خرید مارکوس آلونسو و برناردو سیلوا را نهایی کند و احتمال جذب بازیکن در پست دفاع راست هم وجود دارد.

4125