پنج گزینه بارسلونا برای خرید در پست دفاع راست

پنج گزینه بارسلونا برای خرید در پست دفاع راست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از تلاش برای تقویت ترکیبش دست نمی کشد.

به گزارش فوتبالی، جرارد رومرو خبرنگار کاتالان مدعی شده است که در حال حاضر بارسلونا پنج گزینه را برای تقویت ترکیبش در پست دفاع راست دنبال می کند : فریمپونگ، ون بیساکا، دالو، توماس مونیر و فویث. در حقیقت رومرو گزارش داده است که باشگاه کاتالان  از طرفی در تلاش است تا هر چه زودتر جذب مارکوس آلونسو از چلسی و برناردو سیلوا از منچستریونایتد را نهایی کند.

بارسلونا در این تابستان برای خرید روبرت لواندوفسکی، ژول کنده و رافینیا حدود 160 میلیون یورو هزینه کرده و کریستنسن و کسیه را به صورت رایگان خریداری کرده اما به نظر می رسد که موتور خریدهای این تیم فعلا قرار نیست که خاموش شود و ژاوی هنوز نیاز به تقویت تیمش را حس می کند.

دالو و ون بیساکا هر دو در منچستریونایتد توپ می زنند و احتمال جدایی یکی از آنها کم نیست. مونیر با سالها تجربه حضور در تیم هایی نظیر پی اس جی می تواند گزینه باتجربه ای به شمار برود. فریمپونگ هلندی با درخشش در لورکوزن نگاه ها را به خود جلب کرده است و فویث نیز به واسطه عملکرد خوبش در ویارئال نگاه های زیادی را متعلق به خود کرده است. به نظر می رسد که لاپورتا و کادرش در سه هفته آینده همچنان پرکار و پرتلاش خواهند بود.

4125