عکس؛ منشا و ربیعی در نقش ستاره‌های والیبال!

عکس؛ منشا و ربیعی در نقش ستاره‌های والیبال!

پایگاه خبری فوتبالی - نارنجی‌پوشان رفسنجانی بعد از تساوی ناباورانه در هفته ابتدایی مقابل نساجی، برای بازیابی روحیه به والیبال رو آوردند.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان که در این فصل بعد از شرایط با ثباتی که طی دو فصل اخیر پشت سر گذاشته، با داعیه حضور در جمع بالانشینان در لیگ بیست و دوم حضور یافته، در هفته ابتدایی مقابل نساجی در اصفهان به تساوی رضایت داد.

محمد ربیعی که طی سه فصل اخیر هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجانی را عهده دار بوده و با آنها یک فصل صعود به لیگ برتر و دو فصل ثبات در این رقابت‌ها را تجربه کرده، باید دید در این فصل چه تدابیری را دنبال خواهد کرد.

آنها که امیدوار بودند در هفته ابتدایی مقابل نساجی با برتری کار را استارت بزنند، بعد از تساوی مقابل شاگردان حمید مطهری اکنون برای بازیابی روحیه خود با برنامه‌ای ویژه از سوی کادرفنی مواجه شدند؛ محمد ربیعی و کادرفنی این تیم برای ریکاوری بازیکنان بازی دستگرمی والیبال را در نظر گرفتند. جدالی که البته با کری و انگیزه بالایی از سوی بازیکنان نیز همراه بود و اعتراضاتی نیز به عملکرد داوری به همراه داشت که زیر نظر محمد ربیعی دنبال می‌شد.

رفسنجانی‌ها در دومین هفته از لیگ باید برابر گل گهر به میدان برود؛ تیمی که در هفته ابتدایی در رقابتی جذاب و قابل توجه توانست تراکتور را از پیش رو بردارد و باید دید این دربی به سود کدام تیم همراه خواهد شد.

1470