بازگشت زودهنگام مربی تیم ملی کشتی فرنگی از قونیه

بازگشت زودهنگام مربی تیم ملی کشتی فرنگی از قونیه

پایگاه خبری فوتبالی- بهروز حضرتی‌پور که مربی ارشد اعزامی تیم ملی فرنگی به مسابقات کشورهای اسلامی بود، برای حضور در دور جدید تمرینات ملی‌پوشان زودتر از سایر اعضای تیم به تهران بازگشت.

به گزارش فوتبالی، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی که آخرین اردوی پرفشار پیش از جهانی بلگراد است، از روز گذشته (23 مرداد) در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد. این درحالی بود که تیم دوم کشتی فرنگی ایران برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه حضور داشت.

هرچند محمد بنا این تیم را همراهی نکرده بود و 4 مربی دیگر در تیم اعزامی بودند، اما باتوجه به آغاز مهم‌ترین اردوی فرنگی‌کاران پیش از جهانی بلگراد، بهروز حضرتی‌پور روز گذشته همراه با آزادکاران از قونیه راهی آنکارا شد تا اگر امکانش وجود داشته باشد در پرواز صبح آنکارا به تهران باشد که این اتفاق رخ نداد و وی با پرواز شب گذشته راهی ایران شد تا از امروز (دوشنبه) در تمرینات تیم ملی فرنگی حاضر باشد.

سایر اعضای تیم نیز فردا قونیه را به سمت تهران ترک خواهند کرد.

مسابقات جهانی 2022 طی روزهای 19 تا 27 شهریور در صربستان برگزار می‌شود که پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، پژمان پشتام در 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در 87 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

۴۱۵۴