محصول آکادمی بارسلونا قرضی به الچه پیوست

محصول آکادمی بارسلونا قرضی به الچه پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - الکس کویادو  رسما به الچه ملحق شد. بارسلونا برای انتقال قرضی و یک ساله محصول آکادمی خود به الچه به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، این هافبک به صورت قرضی و بدون بند خرید راهی مارتینز والرو خواهد شد. کویادو شنبه وارد الچه شد. این بازیکن یکشنبه در تمرین گروهی شرکت کرد و روز دوشنبه بالاخره انتقال قرضی او اعلام شد تا به همراه بقیه بازیکنان به سویا سفر کند. بدین ترتیب کویادو  احتمالا می تواند در بازی امشب الچه و بتیس اولین حضورش را در تیم جدیدش داشته باشد.

کویادو آخرین خرید الچه است که منتظر آخرین مراحل کاغذبازی اداری است تا بداند که آیا می تواند مقابل بتیس بازی کند یا نه. این هافبک 23 ساله کاملا اطمینان دارد که همه چیز به موقع نهایی خواهد شد و امشب می تواند به میدان برود. البته پل لیرولا دیگر بازیکن الچه است که هنوز قراردادش در لالیگا ثبت نشده و حضورش در بازی امشب قطعی نیست.

کویادو در سال 2010 از آکادمی اسپانیول وارد بارسلونا شد که مراحل تراقی را در این تیم طی کرد. این بازیکن سال گذشته قرضی راهی گرانادا شد و حالا تجربه حضور در تیمی دیگر در لالیگا را تجربه می کند. الکس قطعا همه تلاش خود را خواهد داشت تا ارزشهایش را نشان بدهد و درها را به روی بازگشتش به نیوکمپ باز کند.

4125