برگزاری قریب‌الوقوع جلسه آشتی‌کنان برای امباپه و نیمار!

برگزاری قریب‌الوقوع جلسه آشتی‌کنان برای امباپه و نیمار!

پایگاه خبری فوتبالی - در پی اس جی آرامش مفهومی ندارد.

به گزارش فوتبالی، با وجود خوشحالی هواداران از تمدید قرارداد امباپه در ماه می، باشگاه پاریسی این هفته اولین  بحران فصل خود را به خاطر اختلاف میان دو ستاره اصلی این تیم یعنی نیمار و امباپه تجربه کرد. دو بازیکن فرانسوی و برزیلی رابطه بسیار بدی را هم با هم دارند. هر دو بازیکن در مقابل مونپولیه گلزنی کردند اما اتفاقات و حواشی بعد از بازی باعث شده تا مدیران پی اس جی پادرمیانی کنند تا مشکل بزرگ تری ایجاد نشود.

بر اساس گزارش اکیپ، قرار است که در روزهای آینده لوئیز کمپوس مدیر ورزشی و کریستف گالتیه سرمربی پی اس جی جلسه ای را برگزار کنند تا در مورد اتفاقات اخیر با نیمار و امباپه صحبت کنند. همه چیز از دقیقه 38 بازی پی اس جی و مونپولیه آغاز شد. امباپه بعد از خراب کردن یک پنالتی، می خواست پنالتی دیگری را بزند اما نیمار به او اجازه نداد. این دو بحثی کوتاه و پنج ثانیه ای داشتند. در نهایت نیمار پنالتی را به گل تبدیل کرد. گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی گفت که امباپه پنالتی زن اول تیمش است و نیمار پنالتی زن دوم است. نیمار در پایان بازی برای دو پست توییتری ضد امباپه لایک زد تا جنجال شدیدتر شود.

البته این تنها حاشیه امباپه نبود چرا که در یکی از صحنه ها از ویتینیا به خاطر این که به او پاس نداده بود، عصبانی شد و با مارکینیوش کاپیتان تیم نیز بحث کرد. امباپه عملکرد خوبی در شروع فصل نداشته  در حالی که نیمار آمار خوبی را از خود به جای گذاشته است. 

پی اس جی برای تمدید قرارداد امباپه باعث شده تا قدرت کامل را به مهاجم فرانسوی بدهد، مسئله ای که به نظر می رسد با دلخوری شدید نیمار همراه شده و ریشه اختلاف این دو از همان جا آغاز شده است. حالا باید دید که آیا تلاش مدیران پی اس جی برای آشتی دادن نیمار و امباپه دو ستاره تیمشان به نتیجه می رسد یا نه.

4125