گزارش روز؛ فهرست استقلال چگونه خلوت می‌شود؟

گزارش روز؛ فهرست استقلال چگونه خلوت می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- کدام بازیکنان استقلال، مجبور به جدایی از این تیم خواهند بود؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که طی 24 ساعت گذشته بارها و بارها مطرح شده اما هنوز پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد.

با توجه به آنکه استقلال باید نام کاوه رضایی، محمد محبی، مهدی قائدی و سیاوش یزدانی را به فهرستش اضافه کند، باید لیست نفرات بزرگسالش را کمی خلوت کند تا با حضور این افراد، مشکلی برای فهرست 20 نفره بازیکنان بزرگسال این تیم به وجود نیاید.

بیاید ابتدا لیست فعلی بازیکنان بزرگسال استقلال را با هم بررسی کنیم:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، سینا خادم‌پور، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عزیزبک آمانوف، ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، سیدمحمد حسینی و پیمان بابایی

همانطور که می‌بینید استقلال فقط یک جای خالی در فهرست بزرگسالش دارد. در شرایطی که عزیزبک آمانوف متولد 30 اکتبر 1997 – 8 آبان 1376 – است، سایت آخرین خبر مدعی شده که نام این بازیکن در فهرست بزرگسال استقلال ثبت شد و نام مهدی قایدی هم به فهرست بزرگسال استقلال اضافه می‌شود چرا که این بازیکن 23 ساله، فصل گذشته در استقلال نبوده و طبق قوانین فقط بازیکنانی می توانند در فهرست زیر 25 سال باشند که سال گذشته در تیم فعلی خود بازی کرده باشند. موردی که شامل حال محمد محبی هم می‌شود.

در شرایطی که هنوز مشخص نیست استقلال چه تصمیمی برای خالی کردن لیست بزرگسالش دارد، برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که نفراتی مثل سیدمحمد حسینی، آرمان رمضانی و سعید مهری احتمالا از استقلال جدا خواهند شد تا لیست بزرگسال این تیم خالی شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده و تا قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی – 30 مرداد – چه اتفاق جدیدی درباره لیست استقلال رخ خواهد داد.