خبر خوشی که بایرن مونیخ به هوادارانش داد

خبر خوشی که بایرن مونیخ به هوادارانش داد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ فصل را خوب شروع کرد. آنها با فتح سوپرجام آلمان توانستند اولین جام فصل خود را ببرند و حالا از نظر مالی نیز خبر می رسد که شرایط بسیار خوبی دارند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آلمانی قرارداد خود را با اسپانسر اصلی خود یعنی شرکت مخابراتی "تلکام" تا 2027 تمدید کرده است که در آمد آنها از این قرارداد به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. بایرن مونیخ برای پنج سال آینده از این شرکت به عنوان اسپانسر اصلی خود مبلغ 250 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

باشگاه بایرن مونیخ در بیانیه ای اعلام کرد:" ارتباطی که جواب می دهد. این فصل 20 سالگی خود را در کنار اسپانسر اصلیمان یعنی شرکت مخابراتی "تلکام" جشن می گیریم. خوشحال و مفتخر هستیم که اعلام کنیم که قرارداد خود را برای پنج سال دیگر یعنی تا 2027 تمدید کرده ایم."

بدین ترتیب درآمد بایرن از تلکام از سالی 45 به سالی 50 میلیون یورو خواهد رسید. اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ اعتقاد دارد که این خبر در بهترین زمان ممکن اعلام شده است. بایرن در این تابستان برای خریدهایش 140 میلیون یورو هزینه کرده اما جدایی لواندوفسکی باعث شده بود که یکی از ستارگان تبلیغاتی خود را از دست بدهند. بدون مهاجم لهستانی، بایرن توانست قرارداد مهمی را با یکی از اسپانسرهای قدیمی خود امضا کند. اولیور کان در این باره گفت:" در کنار هم می توانیم داستانی بی سابقه را بسازیم. هدف ما این است که همچنان استانداردهای ورزش و فراتر از آن را گسترش بدهیم و به همین خاطر برای یک بار دیگر موفق به تمدید قرارداد شدیم."

4125