مهاجم اتلتیکو مادرید با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

مهاجم اتلتیکو مادرید با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که منچستر یونایتد به دنبال جذب آلوارو موراتا است و این مهاجم اسپانیایی یکی از گزینه‌های شیاطین سرخ است.

به گزارش فوتبالی، هنوز احتمال رفتن آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید قبل از بسته شدن پنجره انتقالات وجود دارد.

این بازیکن اسپانیایی گزینه های زیادی برای شروع فصل ۲۰۲۲/۲۳ ندارد بخصوص بعد از اینکه تیم ایتالیایی یعنی یوونتوس تصمیم به جذب او نگرفت. ۲۰ گل موراتا طی ۲ فصل در دور دوم حضورش در تورین که به شکل قرضی بود، تاثیر مثبت زیادی نداشت و بیانکونری ها بند خرید ۳۵ میلیون یورویی او را فعال نکردند. علی رغم اینکه وی در پیش فصل با اتلتیکو مادرید تاثیر گذار ظاهر شد اما این باشگاه همچنان به دنبال فروش او است به شرطی که با قیمت درخواستی ۳۰ میلیون یورویی آنها موافقت شود.

بنا بر گزارش هایی از اتلتیک، از آنجایی که اریک تن هاگ به دنبال تقویت خط حمله خود است، در حال حاضر منچستر یونایتد موراتا را تحت نظر دارد. شرایط کریستیانو رونالدو در حال حاضر در منچستر یونایتد مبهم است و همی قضیه باعث می شود تا اریک تن هاگ به دنبال گزینه‌های جدید در خط حمله برای فصل جدید باشد

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد. رونالدو و موراتا هم در یوونتوس و هم در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند.

1470