پرسپولیس به دنبال جلوگیری از ادامه ضرر مالی

پرسپولیس به دنبال جلوگیری از ادامه ضرر مالی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدیران پرسپولیس از ضرر مالی این باشگاه در هفته دوم جلوگیری خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها در شرایطی در هفته اول لیگ برتر جلوی ذوب آهن به میدان رفتند که در این بازی متحمل یک ضرر مالی بزرگ شدند.

با اینکه پرسپولیس از کیت جدید خود در بازی اول فصل رونمایی کرد اما خبری از تبلیغ اسپانسر روی این پیراهن این تیم نبود تا مشخص شود با کارگزارش مشکل دارد. جالب اینکه در زمان گرم کردن قرمزها، بازیکنان این تیم از کاورهایی استفاده می‌کردند که روی آن اسپانسر فصل قبل (ایرانسل) دیده می‌شد اما چون تکلیف ادامه همکاری این باشگاه با کارگزارش مشخص نیست، روی نام اسپانسر را با چسب پوشاندند.

اگر نام اسپانسر روی پیراهن این تیم حک شده بود، طبیعتا مبلغی به حساب باشگاه واریز می‌شد اما قرمزها به هر دلیلی، این فرصت را از دست دادند.

شنیده‌ها حاکی از این است عدم توافق قطعی با شرکت ایده‌پویان ماژ به عنوان کارگزار و از طرفی عدم امضای قرارداد با شرکت‌هایی که قرار است برای اسپانسری با این تیم همکاری کنند موجب شد پرسپولیس با لباس بدون اسپانسر به مصاف ذوب آهن برود. 

مدیران این باشگاه در تلاش هستند هرچه سریعتر موانع موجود را بر سر جذب اسپانسر برداشته و  تکلیف کارگزار و اسپانسر را روشن کنند تا بیشتر از این از عدم وجود اسپانسر روی پیراهن‌های خود متضرر نشوند.

7655