هشدار اسطوره هلند به سرمربی منچستریونایتد

هشدار اسطوره هلند به سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رود گولیت اسطوره هلندی به اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد توصیه کرد که برای موفقیت در لیگ برتر انگلیس، باید خودش را با شرایط وفق دهد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست 2-1 مقابل برایتون در هفته نخست لیگ برتر، روز شنبه اتفاق بسیار جالبی در لیگ برتر انگلیس رقم خورد و برنتفورد موفق شد با نتیجه چهار بر صفر، شیاطین سرخ را تحقیر کنند تا شرایط برای تن هاگ و بازیکنان از همیشه سخت تر شود. این نتیجه، واکنش بسیاری از هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت و برخی از هواداران، اریک تن هاگ و گلیزرها را مقصر اصلی این وضع نابسامان می‌دانند. من یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تاکنون موفق به جذب تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز شده، اما این خریدهای جدید هم نتوانستند کمکی به بهتر شدن اوضاع بکنند و در سمتی دیگر، اخبار خروج کریستیانو رونالدو و حواشی این فوق ستاره پرتغالی، باعث ملتهب تر شدن جو الدترافورد شده است. 

به نقل از سایت مارکا، گولیت طی یک مصاحبه‌ای در آکادمی لائوروس گفت: "اگر شما با تفکر هلندی به انگلیس بیایید، به مشکل برخواهید خورد. باید خودتان را با شرایط وفق دهید. باید بفهمید که شما فقط با فوتبال بازی کردن برنده نمی‌شوید، بلکه به قدرت و انرژی زیادی نیاز دارید. من یونایتد مشکلات بی شماری دارد، اما همچنین فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی برای عوض کردن شرایط از دست داده‌اند. آن‌ها خیلی در گذشته خود زندگی می‌کنند."

4416