همشهری مسی بار دیگر راهی تیم لالیگایی شد

همشهری مسی بار دیگر راهی تیم لالیگایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - لو سلسو، بازیکنی که مد نظر فیورنتینا و لاتزیو قرار داشت در فصل جدید به طور قرضی باز هم برای ویارئال بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، جیووانی لو سلسو که مثل لیونل مسی اهل روزاریوی آرژانتین است و تابستان امسال تیم های فیورنتینا و لاتزیو خواستار او بودند، اکنون با انتقال قرضی از تاتنهام راهی ویارئال شده است.

این هافبک ۲۶ ساله آرژانتینی نتوانست آنتونیو کونته را در فصل گذشته متقاعد کند و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی به ویارئال فرستاده شد. لو سلسو در اسپانیا موفق ظاهر شد و به نظر می رسید بازگشت او در این تابستان منطقی باشد با توجه به اینکه کونته هم‌چنان در موضع قبلی خود قرار دارد.

چند روز پیش جانلوکا دی مارتزیو گفته بود که لو سلسو در آستانه بازگشت به ویارئال است و جدایی او به مقصد اسپانیا از قبل برنامه ریزی شده است. اکنون این انتقال به وقوع پیوسته است و لوسلو راهی ویارئال شده است.

لو سلسو با قراردادی قرضی با گزینه خرید به ویارئال می پیوندد درنتیجه فیورنتینا و لاتزیو باید برای تقویت خط هافبک خود به دنبال انتخاب های دیگری باشند. بنفش ها همیشه به این بازیکن علاقه داشته اند و روزنامه کوریره دلو اسپورت این هفته اعلام کرد که به دنبال او بوده اند.

1470