ترفند مدافع آلمریا برای مهار بنزما؛ کشیدن شورت ورزشی!

ترفند مدافع آلمریا برای مهار بنزما؛ کشیدن شورت ورزشی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در هفته اول لالیگا مقابل آلمریا نتوانست گلزنی کند و یک فرصت خوب گلزنی را هم در نیمه اول از دست داد اما او با این وجود باز هم تاثیر گذاری خود را روی بازی داشت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفته اول لالیگا با نتیجه 2 بر 1 آلمریا را شکست داد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست آورد و شروع خوبی در فصل 2022/23 لیگ فوتبال اسپانیا داشت.

کریم بنزما در این بازی گلزنی نکرد اما با پاس گل خود زمینه ساز گل اول رئال مادرید شد و بدین ترتیب باعث شد تا قفل دروازه آلمریا باز شود و رئال مادرید بتواند کامبک خود مقابل آلمریا را استارت بزند. بنزما در دقیقه 61 بازی در شلوغی محوطه جریمه به لوکاس وازکز پاس داد و او دروازه آلمریا را باز کرد.

اما یک صحنه جالب در این بازی مربوط به لحظه ای بود که کایکی، مدافع برزیلی آلمریا برای اینکه بتواند کریم بنزما را مهار کند اقدام به کشیدن شورت ورزشی او کرد و یک لحظه عجیب و غریب را رقم زد!

بنزما در حال حاضر مدعی اصلی فتح جایزه توپ طلا است و عملکردش به شکلی بوده که می توان گفت تمام مدافعان از رویارویی با او وحشت دارند و دست به ترفند های عجیبی می زنند!

1470