گواردیولا دوباره سپر هالند در مقابل رسانه‌ها شد

گواردیولا دوباره سپر هالند در مقابل رسانه‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که ارلینگ هالند به زمان کافی برای مواجهه شدن با مدافعان تیم‌های انگلیسی نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های بورنموث و منچسترسیتی از چهارچوب هفته دوم لیگ برتر مقابل هم رفتند که در پایان سیتیزن‌ها با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسیدند. نام ارلینگ هالند خرید 51 میلیون پوندی سیتی در بین لیست گلزنان دیده نمی‌شود، اما او روی گل اول تاثیر مهمی گذاشت و توانست به ایلکای گوندوغان پاس گل بدهد. نکته جالب این دیدار، عملکرد ضعیف هالند در دیگر دقایق بازی بود. او در طول 74 دقیقه‌ای که در زمین بازی حضور داشت، فقط 8 بار توانست توپ را لمس کند. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا در دفاع از عملکرد هالند به خبرنگاران گفت: "سخت ترین کار در دنیا، بازی کردن مقابل سیستم دفاعی تیمی مثل بورنموث است، مخصوصاً وقتی مهاجم باشید و از شما توقع گلزنی می‌رود. آن‌ها سه مدافع مرکزی داشتند و دو بازیکن در مقابل آن‌ها در میانه زمین. چگونه می‌توانید از این شرایط جان سالم به در ببرید؟ واقعا سخت است. ما خیلی در برابر چنین تیم‌هایی به میدان خواهیم رفت، اما باید بازیکنان باکیفیتی که دارند، این خط دفاعی را در هم بشکنند. مطمئنم هالند به زودی می‌تواند خودش را با شرایط وفق دهد."

4416