اسطوره ایتالیایی تماشاگر ویژه بازی اول رئال مادرید در لالیگا(عکس)

اسطوره ایتالیایی تماشاگر ویژه بازی اول رئال مادرید در لالیگا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فصل جدید لالیگا 2022/23 را با بازی مقابل آلمریا استارت زده است که البته نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر آلمریا خاتمه یافته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با توجه به شهرت و محبوبیت جهانی و بین المللی خود همواره تماشاگر های ویژه ای برای بازی هایش دارد. این بار با وجود اینکه بازی در خانه رئال مادرید نیست و مادریدی ها میزبان هستند، شاهد آن هستیم که الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا برای تماشای بازی رئال مادرید به ورزشگاه خانگی تیم آلمریا رفته است و تصویری از او منتشر شده است.

دل پیرو بین سال های 1993 تا 2012 در یوونتوس حضور داشته است و به نوعی اسطوره بیانکونری ها به حساب می آید. همچنین او در تیم ملی ایتالیا 91 بازی انجام داده و 27 گل زده است. دل پیرو در پایان دوران حرفه ای خود در فوتبال استرالیا و همچنین فوتبال هند حضور پیدا کرده است و بدین ترتیب دوران حرفه ای خود را به اتمام رسانده است.

همواره در بازی های رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو شاهد تماشاگر های ویژه ای هستیم و این بار در یک بازی خارج از خانه رئال مادرید هم می بینیم که دل پیرو آمده است.

1470