عکس؛ فرصت سوزی بنزما روی صحنه‌ای که از او انتظار گلزنی می‌رفت

عکس؛ فرصت سوزی بنزما روی صحنه‌ای که از او انتظار گلزنی می‌رفت

پایگاه خبری فوتبالی - نیمه اول بازی آلمریا و رئال مادرید در هفته اول لالیگا با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان یعنی آلمریا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، آلمریا بازی را طوفانی شروع کرد و خیلی زود یعنی در دقیقه 6 موفق شد توسط رمضانی به گل برسد و بدین ترتیب دروازه مادریدی ها باز شود و تیبو کورتوا اولین گل خود در فصل جدید لالیگا را دریافت کند.

در ادامه بازی رئال مادرید روندی هجومی به خود گرفت و اصطلاحا جلو کشید. مادریدی ها پس از گلی که خوردند فرصت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ کدام از آن ها گل نشد.

یکی از مهم ترین فرصت های رئال مادرید مربوط به دقیقه ده بازی و صحنه ای بود که وینیسیوس جونیور روی یک فرار دیدنی به کریم بنزمایی که مقابل دروازه بود پاس داد. بنزما در مقابل دروازه با پای چپ به توپ ضربه زد و این توپ با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

درست است که کریم بنزما روی این صحنه تا حدودی تحت فشار تکل مدافع حریف بود اما از مهاجم فرصت شناسی مثل کریم بنزما انتظار می رفت که این توپ را تبدیل به گل کند چرا که او موقعیت های سخت تر از این را هم به گل تبدیل کرده بود اما این بار نتوانست در مقابل دروازه گلزنی کند.

1470