توخل علت درگیری با کونته در آخر بازی را فاش کرد

توخل علت درگیری با کونته در آخر بازی را فاش کرد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و تاتنهام در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به تساوی دو بر دو رسیدند که در این بازی توخل و کونته درگیری هایی داشتند.

به گزارش فوتبالی، درگیری عجیب آن ها در پایان بازی و در هنگام دست دادن بود که تصاویر آن را از اینجا می توانید ببینید.

توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی درباره درگیری با کونته گفت:"من همیشه فکر می‌کردم وقتی دست می‌دهیم، به چشمان هم نگاه می‌کنیم، او غیر از این فکر می‌کند. نیازی به این نبود و همینطور خیلی چیزهای دیگر. ما هیچ مشکلی از اول نداشتیم. احساس می کنم این یک دست دادن صادقانه از او [آنتونیو کونته] و یک دست دادن صادقانه از طرف من بود. ما به هم توهین نکردیم، همدیگر را نکوبیدیم، برای تیم هایمان می جنگیم. این خوشحالی درست بود، چنین واکنشی می تواند باعث رنجش رقبای ما شود، اما آنها هم همین رفتار را داشتند. از همه بازیکنانم عذر می‌خواهم که نتوانستیم برنده از بازی خارج شویم. 

توخل درباره گل هایی که چلسی خورد، گفت:" هر دو گل قابل شمارش نبود. فقط یک تیم شایسته پیروزی بود و آن ما بودیم. من نمی دانم هویبرگ و بنتانکو امروز چند تا خطا انجام دادند. از چه زمانی کشیدن موی بازیکن در مسابقه فوتبال قانونی است؟ آنها این کار را کردند و داور کاری نکرد؛ یک وضعیت کاملاً ظالمانه."

1470

ویدیوی درگیری پایان بازی توخل و کونته