صنعت نفت - آلومنیوم هنوز به دنبال ورزشگاه!

صنعت نفت - آلومنیوم هنوز به دنبال ورزشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدارهای هفته دوم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که محل برگزاری یک دیدار هنوز در هاله ای از ابهام قرار داد.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه تختی آبادان که با نظر بازرسان سازمان لیگ از استانداردهای لازم جهت برگزاری رقابت های لیگ برتر برخوردار نبود، بلافاصله مورد بازسازی قرار گرفته و با توجه به گزراش های رسیده هنوز آماده بهره برداری نیست و در قسمت VIP و کریدورهای منتهی به رختکن در حال تعمیرات است. هر چند دست اندرکاران این ورزشگاه به صورت شبانه روزی در حال کار بر روی ایرادات و نواقص می باشند اما آماده شدن ورزشگاه تا روز جمعه از شانس کمی برخوردار است. همزمان مدیران صنعت نفت در حال رایزنی با باشگاه فولاد برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه شهدای فولاد هستند که احتمالا این خواسته مدیران نفت با مخالفت کادر فنی فولاد روبرو خواهد شد. در عین حال ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان نیز که در هفته اول میزبان بازی نفت و مس کرمان بود، در هفته سوم از پیکان  میزبانی خواهد کرد و در هفته چهارم دیدار حساس نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران را پیش رو دارد و به منظور حفظ کیفیت چمن، این ورزشگاه هم احتمالا قادر به میزبانی نفت آبادان نخواهد بود.

از سوی دیگر سه تیم لیگ یکی استان، استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی و خلیج فارس بندر ماهشهر نیز ورزشگاه استانداری به سازمان لیگ هنوز معرفی نکرده اند. لذا به نظر می‌رسد مدیران صنعت نفت چاره ای جز آماده کردن ورزشگاه تختی آبادان نخواهند داشت.

1470