بازگشت یک بازیکن به لیست استقلال

بازگشت یک بازیکن به لیست استقلال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم استقلال در شرایطی راهی انزلی می شود که بازیکن محروم هفته اول خود را نیز به همراه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، علیرضا رضایی، دروازه بان جوان تیم استقلال در دیدار هفته اول این تیم مقابل سپاهان محروم بود. طبق لیست اعلام شده از سوی باشگاه استقلال در دیدار هفته اول این تیم مقابل سپاهان، سینا سعیدی فر دروازه بان سوم استقلال در غیاب علیرضا رضایی به عنوان گلر دوم این تیم، ذخیره اصلی سید حسین حسینی بود.
بر اساس این گزارش، علیرضا رضایی چندی قبل با حکمی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل امتناع از حضور در اردوی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال با محرومیت یک جلسه ای از همراهی تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر بیست و دوم و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که با سپری شدن هفته اول این رقابت‌ها حالا رضایی مشکلی برای همراهی استقلال در بازی دوم ندارد.

سرپرست تیم استقلال در این باره به سرمربی تیم اعلام کرده در سفر چهارشنبه این تیم به استان گیلان برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی مشکلی از این نظر برای این بازیکن وجود نخواهد داشت تا با اضافه شدن حردانی، مرادمند و احتمالا قایدی این تیم با لیست پر و پیمانی راهی انزلی شود.

علیرضا رضایی امروز نیز با آمادگی کامل در جمع هم‌تیمی‌هایش حضور پیدا کرد و یک جلسه تمرین کامل همراه با سید حسین حسینی و سینا سعیدی فر را زیر نظر بهزاد غلامپور پشت سر گذاشت.

ناگفته نماند؛ علیرضا رضایی آخرین بار در دیدار استقلال مقابل شهرخودرو در دور برگشت مسابقات لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت که این تیم با تک گل آرمان رمضانی نتیجه را با حساب یک بر صفر به سود خود پایان داد. این دیدار نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری (بیش از ۳ ماه پیش) و در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر برگزار شد.

1470