عکسی که نشان می‌دهد گل فالکائو به بارسلونا به درستی آفساید گرفته شد

عکسی که نشان می‌دهد گل فالکائو به بارسلونا به درستی آفساید گرفته شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا و رایو وایکانو در هفته اول از رقابت های لالیگا 2022/23 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا بارسا نتواند در شروع فصل جدید خوب عمل کند و تنها یک امتیاز به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه بارسلونا در این بازی دو گل آفساید زد اما یک گل هم خورد که به درستی توسط کمک داور آفساید گرفته شد. در دقیقه 95 بازی، در حالی که یک دقیقه قبل سرخیو بوسکتس با زدن آرنج به صورت رادامل فالکائو اخراج شده بود، رایو وایکانو روی یک رفت و برگشت با ضربه ایستگاهی به گل رسید که این گل به درستی توسط کمک داور مسابقه رد شد.

لحظه ای که ضربه اولیه به توپ زده شد، کاملا مشخص است که رادامل فالکائو در آفساید بوده است و بدین ترتیب گل رایو وایکانو مردود شد. بارسلونای ژاوی در بازی اول خود آن طور که باید و شاید نتوانست عمل کند و این قضیه نگرانی هایی را در میان هواداران بارسلونا ایجاد کرده است.

لاپورتا فشار زیادی به اقتصاد باشگاه آورده است و چهار اهرم اقتصادی را فعال کرده است به این معنا که درآمد های آینده باشگاه بارسلونا را در 4 حوزه مختلف خرج کرده است و اگر بارسلونا با این خرید ها نتواند عملکرد خوبی داشته باشد اوضاع بسیار بحرانی خواهد شد.

1470