مشخص شدن مبلغ درخواستی بارسلونا برای فروش اوبامیانگ

مشخص شدن مبلغ درخواستی بارسلونا برای فروش اوبامیانگ

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد رومرو خبرنگار کاتالان گزارش داده است که بارسلونا امیدوار است که بتواند پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی بفروشد.

به گزارش فوتبالی، رومرو گزارش داده است که باشگاه و وکیل این بازیکن قرار است که با هم جلسه ای داشته باشند که چلسی می تواند مقصد احتمالی این مهاجم باشد تا اوبامیانگ دوباره به لیگ انگلیس برگردد. در حقیقت بارسلونا امیدوار است که تا پایان روز یکشنبه پیشنهادی بین 25 تا 28 میلیون یورو برای فروش مهاجم گابونی دریافت کند و بدین ترتیب برای این انتقال رضایت بدهد. در حقیقت بارسلونا حداقل 25 میلیون یورو می خواهد که با توجه به پاداش بر اساس عملکرد این مبلغ می تواند تا 28 میلیون یورو هم برسد. البته ژاوی دوست ندارد که این مهاجم را از دست بدهد اما مشکلات مالی بارسلونا باعث می شود که جدایی وی دور از انتظار نباشد.

اوبامیانگ با حضور لواندوفسکی به روی نیمکت تبعید خواهد شد. از سویی جدایی مهاجم گابونی درها را به روی ماندن ممفیس دیپای باز می کند و مهاجم هلندی می تواند تا پایان قراردادش یعنی تا یک سال دیگر در نیوکمپ بماند. بارسلونا فعلا به علت مشکلات مالی خود نتوانسته قرارداد ژول کنده مدافع فرانسوی را ثبت کند.

4125