حمله بازیکن اسبق رئال مادرید به لاپورتا؛ مافیا و احمق!

حمله بازیکن اسبق رئال مادرید به لاپورتا؛ مافیا و احمق!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شدت پرکار بود هر چند که این باشگاه همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا خریدهای مهمی نظیر لواندوفسکی، رافینیا و کنده را در این تابستان داشته هر چند که به علت مشکلات مالی نتوانسته اند که قرارداد مدافع فرانسوی را در لالیگا ثابت کنند. از سویی بارسا در تلاش است تا خروج برخی بازیکنان مازاد نظیر دی یونگ، سرجینیو دست و مارتین بریتویت را نهایی کند تا تراز مالی خود را بهبود ببخشد. بازیکنانی نظیر پیکه و بوسکتس نیز حاضر شده اند که دستمزد خود را کاهش بدهند.

رافائل فن در فارت بازیکن هلندی اسبق رئال مادرید و تاتنهام حالا به شرایط مالی بارسلونا واکنش نشان داده و گفته است:"کدام شیادی وقتی پول ندارد، می تواند بازیکن بخرد؟ شرم آور است. لاپورتا همه جا با کله بزرگش می خندد. این مرد فکر می کند که پادشاه است اما فکر می کنم که کمی احمق است. نمی توانی با بازیکنان این گونه برخورد کنی. فرنکی دی یونگ خیلی پول می گیرد؟ وقتی قراردادی می بندی باید به آن عمل کنی یا با شکل مناسبی به آن خاتمه بدهی نه این که با یک بازیکن این گونه برخورد کنی. این یک مافیا است و آنها باید تنبیه شوند."

به نظر می رسد که فن در فارت از فشارهای بارسا به هموطنش دی یونگ برای خروج از تیم به شدت دلخور است.

4125