واکنش مدیر نفت آبادان به اظهارات نکونام و حرکت هاشمی‌نسب/ فیروزی: ضد فوتبال به ما نمی‌آید

واکنش مدیر نفت آبادان به اظهارات نکونام و حرکت هاشمی‌نسب/ فیروزی: ضد فوتبال به ما نمی‌آید

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: صنعت نفت هیچ وقت دنبال ضد فوتبال نیست، اما دستمان مقابل فولاد بسته بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی فیروزی در مورد تساوی بدون گل دیدار فولاد مقابل نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: تمام هدف ما خوب ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازی کردن در این مسابقه بود و بازیکنان نفت قصد داشتند تاکتیک‌های از پیش طراحی شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین پیاده کنند. می‌خواستیم با امتیاز از زمین فولاد خارج شویم و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر به این هدفمان رسیدیم. البته با توجه به بضاعتی که صنعت نفت دارد، کامل نبودن نفراتمان و اینکه چند بازیکن تأثیرگذار هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند، شرایط برابری با فولاد نداشتیم اما توانستیم راه نفوذ حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببندیم.

وی افزود: حتی در نیمه اول دقایقی مسلط بر فولاد بودیم، اما هرچه زمان بازی گذشت، حریف فشارش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر کرد. البته این موضوع نیز با توجه به نفرات و اردوهایی که پشت سر گذاشته طبیعی بود. اگر به تعویض‌های فولاد نگاه کنید، می‌بینید بازیکنانی که وارد زمین می‌شدند حتی کیفیت بهتری از بازیکنان اصلی داشتند. به همین دلیل می‌توانستند فرامین تاکتیکی مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به راحتی اجرا کنند.  برخی مواقع یک مربی بازیکن جوانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان جایگزین به زمین می‌فرستد و انتظار خیلی خاصی هم نباید داشته باشد، اما نفرات تعویضی فولاد بازیکنانی مثل ووریا غفوری، اشکان دژاگه بودند که سابقه آنها مشخص است. 

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد:فولاد با تعویض‌هایش فشار زیادی به ما آورد، اما با توجه به تمریناتی که کادر فنی صنعت نفت طراحی کرده بودند، لایه‌های دفاعی نفت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بهترین شکل بستیم، ضمن اینکه بازیکنان ما پتانسیل خوبی دارند، اما کادر فنی تاکتیک‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تمرینات پیاده کرده بود که ابتدا دروازه خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بسته نگه داریم و به حریف فضای زیادی ندهیم. درنهایت نیز به هدف خود رسیدیم. هرچند مقداری نیز خوش‌شانس بودیم اما به هدف خود نیز رسیدیم.

فیروزی در خصوص اینکه جواد نکونام بعد از بازی مدعی بود که صنعت نفت رو به خواباندن بازی و ضد فوتبال آورد، گفت: اصلا دنبال ضد فوتبال نبودیم. جواد نکونام دوست خیلی خوب و قابل احترام من است. توانایی‌های زیادی هم در مربیگری دارد، شاید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به این دلیل که تیمش نتوانسته‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتظارات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقابل صنعت نفت برآورده کند، چنین صحبت‌هایی کرده، اما‌‌‌‌‌‌‌‌ ما ضد فوتبال بازی نکردیم. اصلا به صنعت نفت نمی‌آید که ضد فوتبال بازی کند.

وی در مورد اینکه نکونام اعلام کرده بی‌خطرترین صنعت نفت سال‌های اخیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیده، گفت: تیم ما هنوز به آمادگی کامل نرسیده و باید نفرات بیشتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کنیم. هر چند شب گذشته صنعت نفت تیمی که همیشه مردم انتظارش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند نبود، اما در بخش گل نخوردن عملکرد خوبی داشتیم. البته با توجه به اینکه کادر فنی جدیدی به تیم آمده‌اند نیاز به زمان داریم. باید بازیکنان تأثیرگذاری که دیر به تمرینات اضافه شده‌اند و آسیب‌دیدگی جزئی دارند نیز بازگردند تا بازی به بازی شرایط مورد انتظار فراهم شود.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص آخرین وضعیت جذب بازیکنان اروگوئه‌ای و تاجیکستانی پاسخ داد: اقدامات لازم برای جذب بازیکن تاجیکستانی انجام شده و او که اکنون در تمرینات ما حضور دارد به زودی قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا می‌کند. امیدواریم طی یک تا دو روز آینده مشکل جذب بازیکن اروگوئه‌ای هم حل شود.

فیروزی در مورد دلخوری رضا پرکاس از مهدی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاشمی‌نسب در پایان بازی شب گذشته گفت: در اعتراض‌ها حرف‌هایی زده می‌شود، شاید یک نفر نتواند خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنترل کند اما طرفین به هم بی‌احترامی نکردند. مهدی هاشمی‌نسب از بچه‌های فوق‌العاده خوب آبادانی فوتبال ماست و همه برای او احترام قائل هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا ورزشگاه تختی آبادان مهیای برگزاری دیدار هفته دوم صنعت نفت مقابل آلومینیوم اراک است، پاسخ داد: بخشی از جایگاه VIP‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این ورزشگاه مشکل دارد اما سایر جایگاه‌ها مشکل خاصی ندارد. افرادی هم که در آن بخش کار می‌کردند می‌گفتند تا قبل از بازی دوم به آمادگی می‌رسد.

7777