ستاره خط دفاعی فرانکفورت پیشنهاد میلان را رد کرد

ستاره خط دفاعی فرانکفورت پیشنهاد میلان را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر تلاش قهرمان ایتالیا برای به خدمت گرفتن مهره فرانسوی اینتراخت فرانکفورت آلمان به نتیجه نرسیده و ظاهرا مدیریت باشگاه ایتالیایی آث میلان نتوانست ایوان اندیکا را متقاعد کند که به سن سیرو برود.
به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، ایوان اندیکا، مدافع میانی و ستاره خط دفاعی باشگاه اینتراخت فرانکفورت می‌خواهد در این تیم آلمانی باقی بماند و به دوران بازی فوتبال حرفه‌ای خود در فرانکفورت ادامه بدهد.

تمدید قرارداد این مدافع مستحکم و فرانسوی اینتراخت فرانکفورت که در سال 2023 میلادی با این تیم آلمانی منقضی و تمام خواهد شد، در حال حاضر موضوعی مهم برای این بازیکن چپ پا به حساب نمی‌آید.

مطابق این گزارش و بر همین اساس، گفته می‌شود که پائولو مالدینی، ستاره سابق و اسطوره و مدیر فنی کنونی باشگاه ایتالیایی آث میلان با برقراری چندین تماس تصویری و ویدیویی با این بازیکن تیم اینتراخت فرانکفورت تلاش کرده است تا ایوان اندیکا را متقاعد و راضی به ترک تیم آلمانی و انتقال به سری آ ایتالیا و پیوستن به شاگردان استفانو پیولی در تیم آث میلان و ملحق شدن به جمع یاران و نفرات روسونری در سن سیرو به عنوان تیمی که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ سری آ ایتالیاست، بنماید.
9404