مدیر تراکتور: در دیدار مقابل گل‌گهر روی بدشانسی شکست خوردیم/ سعی می‌کنیم یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه شود

مدیر تراکتور: در دیدار مقابل گل‌گهر روی بدشانسی شکست خوردیم/ سعی می‌کنیم یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد این تیم در مصاف با گل‌گهر سیرجان عملکرد خوبی داشته و تنها روی بدشانسی تن به شکست داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط تیم تراکتور پس از شکست 2 بر یک هفته نخست مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: من چند روزی است به تیم اضافه شدم و شرایط از هر لحاظ خیلی خوب است. کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و به نظرم مقابل گل‌گهر خوب بازی کردیم به ویژه در نیمه دوم، اما روی بدشانسی شکست خوردیم. ان‌شاءالله امسال بتوانیم برای تیم‌مان و هواداران نتایج خوبی داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد بردیف در تمرینات تراکتور نیز تصریح کرد: بردیف کاملاً روی تمرینات تیم نظارت دارد و همه بازیکنان و باشگاه هم از عملکرد او رضایت دارند. به هر حال دیدار مقابل گل‌گهر بازی اول ما در لیگ بود و بازیکنان خارجی‌مان هم هنوز در شرایط بازی نیستند. بردیف سابقه درخشانی در تیم‌های سابق خود دارد و ان‌شاءالله در تراکتور هم نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در واکنش به سؤالی در مورد اینکه چه زمانی مهاجم جدید به این تیم اضافه خواهد شد، گفت: من تازه به تیم اضافه شدم و از روزی که آمدم درگیر بازی گل‌گهر بودم. هنوز وقت نشده است در این مورد صحبت کنیم، اما حتماً در هفته جاری در این مورد صحبت خواهیم کرد. همه در باشگاه تلاش می‌کنند که دل هواداران شاد شود. زنوزی هزینه می‌کند و مربیان خارجی به تبریز آمده‌اند که بهترین نتایج گرفته شود و امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا این اتفاق رخ دهد.

ذوالمجیدیان راجع به آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز توضیح داد: این ورزشگاه در حال ترمیم است و به هفته بعد نمی‌رسد. به همین دلیل هم در ورزشگاه اختصاصی‌مان با ذوب‌آهن بازی می‌کنیم. باید ببینیم در هفته‌های بعد چطور خواهد بود. ترمیم ورزشگاه دست اداره کل ورزش و جوانان استان است و ما سعی کردیم زودتر ورزشگاه آماده شود. نمی‌دانم مشکل کجاست، ولی کمی طول کشیده است. تا بازی با فولاد چند روزی زمان داریم و امیدواریم وضعیت این ورزشگاه مهیا شود. هر چقدر هوادار کنار تیم ما باشد به نفع‌مان خواهد بود و قطعاً در روند نتیجه‌گیری تیم نیز مؤثر است.

وی در پاسخ به این پرسش که «دستیار ایرانی به کادر فنی بردیف اضافه نخواهد شد؟»، گفت: ما سعی می‌کنیم که دستیار ایرانی به کادر اضافه شود و فکر می‌کنم اگر یک مربی ایرانی هم به تیم اضافه شود، بهتر است. باید در این مورد صحبت کنیم و ببینیم چه کسی می‌تواند ارتباط بهتری با کادر فنی برقرار کند. البته قبل از آن باید در چند پُست مثل دفاع و مهاجم تیم تقویت شود تا در صورت بروز مصدومیت با مشکل مواجه نشویم. در فکر این‌ موارد هستیم و در هفته جاری در این مورد حتماً صحبت می‌کنیم.

7777