مومنی مقدم: کسب جایگاه پنجمی کاپ آسیا برای جوانان ایران بد نبود/ امیدوارم قهرمان آسیا شویم

مومنی مقدم: کسب جایگاه پنجمی کاپ آسیا برای جوانان ایران بد نبود/ امیدوارم قهرمان آسیا شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم والیبال جوانان ایران ابراز امیدواری کرد، تیمش در پیکارهای قهرمانی آسیا در بحرین به عنوان قهرمانی قاره کهن دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم پس از پیروزی تیم جوانان ایران برابر پاکستان و ایستادن در جایگاه پنجم کاپ آسیا 2022 اظهار داشت: در جام کنفدراسیون مردان آسیا کشورها با تیم‌های بزرگسالان‌شان شرکت کرده بودند و ایران با تیم جوانان حضور یافت. ما در نهایت رتبه پنجم را کسب کردیم و به نظرم به اهداف مدنظر خود در این تورنمنت رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران افزود: در این مسابقات بازیکنان جوان ایران را با ملی‌پوشان باتجربه‌تر و بزرگ‌تر از خودشان محک زدیم و خدا را شکر می‌کنم که عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند. این جوانان باید در مسابقات و میادین بین‌المللی بیشتری شرکت کنند و قطعاً حضور در تورنمنت‌های این‌چنینی می‌تواند به رشد بیشتر بازیکنان جوان والیبال، کمک کند.

رضا مومنی مقدم با اشاره به کسب مقام پنجمی ایران در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا عنوان کرد: کسب رتبه پنجمی با حضور 11 تیم در این مسابقات، جایگاه بدی برای ملی‌پوشان جوان کشورمان نیست. چهار تیم اول از جمله چین، ژاپن و کره جنوبی قطعاً از جوانان ایران بهتر بودند. تیم بحرین هم متفاوت‌تر و متمایزتر از سال‌های گذشته در این مسابقات حاضر شده بود و در نهایت به دیدار رده‌بندی رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این دستاورد و تجربه‌ای که در این تورنمنت به دست آوردیم، امیدوارم بتوانیم در مسابقات جوانان آسیا در بحرین به مقام قهرمانی که هدف کلی تیم و فدراسیون والیبال است، برسیم.

7777