مدال برنز حاصل تلاش ایروبیک کار ایران

مدال برنز حاصل تلاش ایروبیک کار ایران

پایگاه خبری فوتبالی- علی خلیلی نماینده ایران در مسابقات ایروبیک ژیمناستیک بازی‌های کشورهای اسلامی به مدال ارزشمند برنز رسید.

به گزارش فوتبالی، در دومین روز از مسابقات ایروبیک ژیمناستیک بازی‌های کشورهای اسلامی مرحله فینال برگزار شد. علی خلیلی خضرآباد نماینده ایران در فینال بخش انفرادی با کسب نمره ۱۸ در رده سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد. نمایندگان جمهوری آذربایجان و ترکیه به ترتیب در رده اول و دوم ایستادند.

او روز گذشته در مرحله مقدماتی در رقابت با حریفانی از سیرالئول، ترکیه، آذربایجان و بنین با امتیاز ۱۷.۳۰۰ به فینال صعود کرده بود.

همچنین تیم ایروبیک ژیمناستیک مردان ایران نیز با ترکیب سعید نجفی، علیرضا نبی‌پور حسین آبادی و امیرحسین بنی‌اسد عسکری در محله مقدماتی در مقابله با حریفانی از سیرالئون، ترکیه و آذربایجان با امتیاز ۱۷.۷۵۰  در جایگاه سوم ایستاده و به فینال بازی‌ها صعود کرده بود که مرحله فینال این مسابقات در حال برگزاری است.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۱۸ تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود و رقابت‌های ایروبیک ژیمناستیک در روزهای ۲۲ و۲۳ مرداد برگزار می‌شود.

7777