رونالدو به سمت هواداران یونایتد نرفت و با تن‌هاگ دست نداد

رونالدو به سمت هواداران یونایتد نرفت و با تن‌هاگ دست نداد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد مقابل برنتفورد با نتیجه چهار بر صفر، حاضر نشد که به سوی هواداران شیاطین سرخ برود و در همین حین با استیو مک لارن دستیار تن هاگ در حال صحبت بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو زودتر از بقیه هم تیمی هایش به رختکن رفت تا مجبور نشود که به سمت هواداران برود. یونایتد در ورزشگاه برنتفورد در هم کوبیده شد. در پایان بازی برخی از بازیکنان به سمت هواداران یونایتد در جایگاه تیم مهمان رفتند تا عذرخواهی کنند. کریستیانو که کاملا عصبانی بود، ترجیح داد که به سمت هواداران نرود. ساموئل لاکهورست خبرنگار انگلیسی مدعی شده است که مک لارن از رونالدو خواسته تا به سمت هواداران برود و برایشان دست تکان بدهد اما کریستیانو ترجیح داد که این کار را نکند. از سویی رونالدو بدون این که به اریک تن هاگ سرمربی هلندی تیمش دست بدهد هم از کنار او عبور کرد.

ستاره 37 ساله سوژه داغ تابستان فوتبال اروپا بود چرا که سخت تلاش کرد که اولدترافورد را ترک کند. ناکامی یونایتد در حضور در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا کریستیانو به جدایی اصرار بورزد چرا که می خواست در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. در نهایت تلاش های وکیل رونالدو برای پیدا کردن مشتری نتیجه ای نداشت. رونالدو فصل گذشته در لیگ انگلیس هجده گل زد و حالا به همراه شیاطین سرخ در قعر جدول قرار گرفته است. این اولین بار از آگوست 1992 تا کنون است که یونایتد چنین نتایج ضعیفی را در شروع فصل تجربه می کند.

4125