جنگ در رختکن پی‌اس‌جی بالا گرفت؛ لایک نیمار علیه امباپه

جنگ در رختکن پی‌اس‌جی بالا گرفت؛ لایک نیمار علیه امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که به نظر می رسید همه چیز در پی اس جی آرام شده و دو پیروزی در شروع لیگ فرانسه باعث شده تا تیم گالتیه آرامش داشته باشد، نیمار با یک "لایک" جنجالی در توییتر بعد از بازی پی اس جی و مونپولیه، بمب ترکاند.

به گزارش فوتبالی، نیمار قصد زدن پنالتی را داشت که می توانست اولین گل تیمش باشد اما امباپه به او نزدیک شد و از او خواست که خودش پنالتی را بزند. نیمار درخواست مهاجم فرانسوی را نپذیرفت، خودش پنالتی را زد و گل شد. البته قبل از آن امباپه یک پنالتی را خراب کرده بود.

یکی از پیج های توییتری هوادار نیمار در پیامی به این مسئله واکنش نشان داد:"حالا دیگر رسمی شده است: امباپه در پی اس جی پنالتی می زند. به نظر می رسد که این هم مربوط به قراردادش است. هیچ باشگاه دیگری در دنیا وقتی نیمار را داشته باشد، پنالتی زن دیگری ندارد. به نظر می رسد که حالا امباپه بر اساس قراردادش مالک پی اس جی است."

اما نکته عجیب این است که خود نیمار هم برای این پیام لایک زده است. البته این تنها کنایه این پیج هواداری نبوده است. این صفحه در پیامی دیگر نوشته است:" حتی مسی هم تایید می کند که نیمار بهترین پنالتی زن است و امباپه هم باید این را بپذیرد. امباپه به خاطر این که خودش پنالتی را نزده، ناراحت بود. پی نوشت: این نظر شخصی من است."

پی اس جی در مقابل مونپولیه با نتیجه پنج بر دو پیروز شد که ساکو (گل به خودی)، نیمار (دو بار)، امباپه و رناتو سانچز در این بازی گلها را برای پاریسی ها ثبت کردند.

4125