اصولی:استعدادیابی از مهمترین اهداف برای پیشرفت فوتسال است

اصولی:استعدادیابی از مهمترین اهداف برای پیشرفت فوتسال است

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کمیته فوتسال گفت:فعالیت در حوزه استعدادیابی باعث می شود تا در آینده شاهد رشد و موفقیت استانها در زمینه فوتسال باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال در دوره دانش افزایی استعدادیابان فوتسال ضمن عرض تسلیت به مناسبت سوگواری سالار شهیدان گفت:خوشبختانه فدراسیون فوتبال با اهمیت بالایی که به فوتسال می دهد، برنامه هایی که توسط این کمیته تدوین شده به مرحله اجرا در آمده و در بخش استعدادیابی با توجه به اشراف کاملی که عزیزان دارند، توانسته ایم بسیار موفق عمل کنیم. 

در دوره های کوتاه مدتی که استعدادیابی برگزار شد شاهد این بود یم که بازیکنان مستعد در عرصه های بین المللی حضور داشته و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند. در واقع در بحث استعدادیابی گام های خوبی برداشته شد که این امر حاصل زحمات شما عزیزان است. آنچه مسلم است استعدادیابی در فوتسال از مهمترین اهداف پیشرفت این کمیته بشمار می‌رود.
وی ادامه داد: اگر در استان ها فضای کاری به سمت استعدادیابی برود و در این زمینه سرمایه گذاری صورت گیرد، بدون شک شاهد موفقیت های خوبی در فوتسال خواهیم بود. هدف ما این است که فوتسال پایه را در سراسر کشور تقویت کنیم برهمین مبنا عملکرد شما مسئولین کمیته فوتسال استانها در استعدادیابی بسیار موثر خواهد بود.
اصولی در پایان گفت:ارزیابی عملکرد استانها را بررسی کنیم و امیدواریم این دوره بتواند مثمرثمر باشد شاهد افتخارآفرینی بیش از پیش فوتسال در عرصه های بین المللی باشیم. از شما می خواهم بهره کافی را از این کلاس داشته باشید تا در مسیر موفقیت با برنامه ریزی دقیق و تجربه بالایی که دارید، گام بردارید.

7777