واکنش مدافع دانمارکی بارسلونا به تساوی تیمش در اولین حضور رسمی او

واکنش مدافع دانمارکی بارسلونا به تساوی تیمش در اولین حضور رسمی او

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و بازیکن دانمارکی جدید آبی اناری‌ها در خط دفاعی از انجام اولین بازی رسمی خود با پیراهن تیم جدیدش خوشحال است اما در عين حال گفت که این تیم باید بتواند انتظاراتی که وجود دارد را برآورده سازد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، آندریاس کریستنسن، مدافع تیم ملی فوتبال دانمارک و ستاره سابق خط دفاعی باشگاه انگلیسی چلسی که به عنوان خرید جدید بارسلونا، به تازگی و در همین پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری به جمع یاران آبی و اناری‌های شهر بندری بارسلون ملحق شد، پس از کسب نتیجه تساوی بدون گل مقابل رایو وایکانو در هفته نخست لالیگای اسپانیا با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه کرد که مهم‌ترین بخش‌های سخنان این بازیکن در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

درباره اولین بازی رسمی در تیم بارسلونا؟

"از شروع فصل خوشحالم و ما یک امتیاز گرفتیم. معتقدم با این کیفیت ترکیب باید از چنین بازی‌ای سه امتیاز می‌گرفتیم و به همین دلیل کمی ناامیدم؛ البته از بازی خوشحال بودم."

"حالا باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و به صحبت‌های مربی گوش دهیم. ما برای پیروزی هر کاری کردیم. البته بهترین بازی نبود و باید بعضی چیزها را اصلاح کرد."

تفاوت اسپانیا و انگلیس؟

"بازی در این‌جا کمی متفاوت است. سبک‌ها متفاوت است. می‌دانم باید در زمین چه کار کنم. مربی در مورد خواسته‌هایش واضح صحبت کرده است. بازی بدی نبود اما برای ما عالی هم نبود. از نظر دفاعی خوب بودیم. باید روی جزئیات کار کنیم."

9404