واکنش پیولی به فتح بازی نخست لیگ، اولین نمایش دکتلار و درخشش ربیچ در غیاب زلاتان

واکنش پیولی به فتح بازی نخست لیگ، اولین نمایش دکتلار و درخشش ربیچ در غیاب زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از کسب پیروزی در نخستین بازی فصل جدید سری آ ایتالیا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری پس از برد دیشب تیمش مقابل اودینزه در رقابت‌های هفته نخست از فصل جدید سری آ ایتالیا صحبت‌هایی را مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

از بازی دیشب چه چیزی را دوست داشتید و چه چیزی را دوست نداشتید؟

"قطعا گلی که زودهنگام دریافت کردیم را دوست نداشتیم. باید بازی را بهتر شروع می‌کردیم. سپس بعد از آن گل نیم ساعت تمام نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم. ما برابر تیمی بسیار خطرناک و قدرتی به میدان رفتیم."

در رابطه با ربیچ و درخشش او؟

"او می‌تواند بسیار به ما کمک کند،خصوصا اکنون که ما در هفته‌های ابتدایی کمی دستمان خالی است و زلاتان ابراهیموویچ را هم در دسترس نداریم، آنته بازیکن بسیار قدرتمند و مهمی برای ماست. ربیچ برای ما تمام خصوصیات یک بازیکن مهم را دارد. هم من می‌دانم و هم خودش این را می‌داند. فکر می‌کنم که او معمولا خودش را بر اساس تعداد گل‌هایی که می‌زند قضاوت می‌کند اما قطعا کار تیمی او برای ما کمک بزرگی است."

در رابطه با دیاز و گلزنی او؟

"از براهیم خواستیم تا در آن منطقه حضور داشته باشد و با پاس گل‌هایش موثر واقع شود: در این بازی او هم گلزنی کرد و هم پاس گل داشت."

در ارتباط با دریافت دو گل و فاز دفاعی تیم؟

"ما دو گل از روی توپ‌های مرده دریافت کردیم، تغییری بین دو مدافع میانی ایجاد کردیم که برای پیاده‌سازی آن فرصت نداشتیم. در جناحین دقت لازم را نداشتیم و این یک اشتباه جدی است که باید روی آن کار کنیم."

"حریف روز یکشنبه آینده تیم ما یعنی تیم آتالانتا بسیار سطح بالایی دارد و ما باید عملکردمان را تا آن زمان بهبود بخشیم."

در رابطه با شارل دکتلار؟

"بسیار مثبت و تاثیرگذار بود. او فرد بسیار باهوشی است که می‌داند چطور وضعیت‌ها را در سطح پیشرفته‌ای درک کند. او تابستان خاصی داشت اما هنوز در بهترین شرایطش قرار ندارد. او از لیگ متفاوتی می‌آید و برای درک کردن فوتبال ایتالیا نیاز به زمان دارد."

میلان روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه برگامو به میهمانی حریف خود تیم آتالانتا خواهد رفت. آتالانتا موفق شد بدون دریافت هیچ گلی و با به ثمر رساندن دو گل، رقیب خود سمپدوریا را در مسابقه هفته نخست سری آ شکست بدهد.

9404