صحبت‌های تن‌هاخ در واکنش به باخت 4 گُله تیمش به برنتفورد و سقوط منچستر به رده آخر جدول!

صحبت‌های تن‌هاخ در واکنش به باخت 4 گُله تیمش به برنتفورد و سقوط منچستر به رده آخر جدول!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی هلندی شیاطین سرخ پس از تحمل شکست سنگین برابر برنتفورد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، اریک تن‌هاخ بعد از کسب نتیجه باخت سنگین چهار بر صفر مقابل برنتفورد در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس و قرار گرفتن در رتبه انتهایی جدول رقابت‌ها، در نشست خبری حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"برای من بسیار سخت است و من واقعا شوکه شدم. بسیار زشت و خجالت‌آور است. قطعا ما به استانداردهای بالاتری نیاز داریم و این واضح است. تیم باید مسئولیت‌پذیر باشد و من متاسفم برای هواداران؛ چرا که ما آن‌ها را ناامید کردیم."

"من از بازیکنان خواستم تا با اعتماد به نفس و با حس مسئولیت بازی کنند و این چیزی است که انجامش ندادند."

"فقط هنگامی که ما با هم هستیم، بر این مشکل غلبه خواهیم کرد. حرف من را اشتباه برداشت نکنید. سرمربی مسئولیت اصلی را بر عهده دارد و من آن را می‌پذیرم؛ اما من باید به بازیکنان ایمان و باور را بدهم و آن‌ها باید خودشان آن را قبول کنند."

"درباره دو گل اولی که دریافت کردیم، هر دو از روی اشتباهات شخصی بودند. اشتباه بخشی از فوتبال است ولی شما باید به مسیر خود ادامه دهید و مسئولیت‌پذیرانه اقدام کنید و بازی را ادامه دهید. من در بین دو نیمه سه تعویض کردم تا بازیکنانی تازه نفس اضافه کنم؛ اما اگر امکانش بود، هر هشت نفر دیگر را هم تعویض می‌کردم."

"درباره خرید بازیکنان جدید، خب مسلما ما به بازیکنان جدیدی نیاز داریم و در تلاش هستیم تا آن‌ها را قانع کنیم که به تیم ما بپیوندند."

"هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و تیم نباید مانند فصل گذشته بازی کند."

"من می‌توانم برای این باخت بسیار دلیل بیاورم اما این شبیه به بهانه آوردن است و در حال حاضر هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست. ما باید بهترین خودمان را نمایش دهیم و ما این کار را در این بازی انجام ندادیم."

"ما یک تیم هستیم و این یک پروژه سخت است و شما باید انتظار یک شروع سخت را داشته باشید. این شبیه اتفاقی است که فصل پیش افتاد و ما آن را باز هم در این فصل تکرار کردیم. ما باید سریع اوضاع را تغییر بدهیم."

"در مورد بزرگی شغل سرمربی‌گری در باشگاهی مثل منچستر یونایتد، خب مشخص است که این شروع، کار را آسان‌تر نخواهد کرد؛ ولی من هنوز امیدوارم. من چیزهای خوب زیادی دیده‌ام ولی این دو بازی ناامید کننده بودند."

در انتهای این نشست خبری، به اریک تن‌هاخ گفته شد که آخرین باری که منچستر یونایتد دو بازی ابتدایی لیگ را با باخت پشت سر گذاشته، به فصل ١٩۹٣-١٩۹٢ بازمی‌گردد و طی این سی سال تا به حال، چنین اتفاقی رخ نداده بوده؛ که تن‌هاخ نیز در واکنش به این اظهارات فقط گفت: "بسیار خب، ممنون!"

9404