توقف خانگی بارسلونا در شروع لالیگا در شب خاموش خرید های جدید

توقف خانگی بارسلونا در شروع لالیگا در شب خاموش خرید های جدید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته اول لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رایو وایکانو رفت که در این بازی به تساوی بدون گل رسید و بدین ترتیب نتوانست بازی اول خود در فصل جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که فصل جدید هم برای بارسلونا دشوار شروع شده است چرا که با وجود تابستان پر سر و صدایی که آبی و اناری پوشان داشتند، اکنون شاهد آن هستیم که بارسلونا نتوانست رایو وایکانو را در هفته اول شکست دهد و بدین ترتیب شروع جالبی در لالیگا نداشت و صرفا یک امتیاز از بازی خانگی خود که حدود 80 هزار هوادار داشت، گرفت.

در این بازی سرخیو بوسکتس در اواخر بازی با زدن آرنج به صورت رادامل فالکائو از زمین مسابقه اخراج شد و بدین ترتیب بارسا را در دقایق پایانی ده نفره کرد. بوسکتس که کاپیتان بارسلونا است بدین ترتیب بازی بعدی را هم از دست داد و کار ژاوی را برای چینش تیمش سخت تر کرد.

در این بازی روبرت لواندوفسکی، رافینیا، کریستنسن و کسیه بازی کردند اما نتوانستند درخشان ظاهر شوند و گلزنی کنند و به نظر می رسد که تا جا افتادن در ترکیب بارسلونا همچنان زمان می خواهند. ژاوی روی این خرید ها برای فصل جدید حساب باز کرده است.

خلاصه بازی بارسلونا و رایو وایکانو

1470