روسونری با کامبک کارش را آغاز کرد

روسونری با کامبک کارش را آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد با نتیجه چهار بر دو مقابل اودینزه به برتری برسد و شروع خوبی در فصل جدید سری آ داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید سری آ شنبه شب از ساعت 21 به وقت تهران با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در مهم ترین بازی، میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان اودینزه بود. روسونری در فصل گذشته با سرمربیگری استفانو پیولی بعد از 11 سال بار دیگر طعم قهرمانی در سری آ را چشید و بالاتر از اینتر، رقیب همشهری خود قرار گرفت. 

در نیمه اول اودینزه خیلی سریع در دقیقه 2 با ضربه رودریگو بکائو به گل رسید تا پیولی و شاگردانش شوک وارد شود. اما آن‌ها خیلی خوب توانستند از این فشار خارج شوند و در دقیقه 9 تئو هرناندز از روی نقطه پنالتی گل اول را برای میلان به ثمر رساند. چهار دقیقه بعد، آنته ربیچ روی پاس داویده کالابریا، حساب کار را دو بر یک به سود میزبان کرد. در آخرین ثانیه‌های نیمه اول آدام مسینا بازی را به تساوی 2-2 کشاند تا نیمه اول هیچ برنده‌ای نداشته باشد. 

در نیمه دوم این بار میلان بود که خیلی سریع توسط براهیم دیاز به گل رسید. در ادامه روسونری فشار زیادی برای زدن گل‌های بیشتر وارد کرد و در دقیقه 68، ربیچ گل چهارم تیمش و دوم خودش را وارد دروازه مهمان کرد تا این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر دو به سود میلان به پایان برسد. 

4416