عکس؛ واکنش بامزه گواردیولا به سوپرگلی که دی بروینه زد

عکس؛ واکنش بامزه گواردیولا به سوپرگلی که دی بروینه زد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 0 بورنموث را شکست دهد و بدین ترتیب عملکردی درخشان داشته باشد و نشان دهد که همچنان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است و در فصل جدید هم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود آمده است.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می شد، کوین دی بروینه گل دوم منچستر سیتی را به شکلی زیبا به ثمر رساند. او این گل را در دقیقه 31 روی پاس فیل فودن زد.

دی بروینه پس از حرکت به سمت محوطه جریمه بورنموث، از میان دو مدافع حریف با یک ضربه بیرون پای دیدنی با پای راست خود دروازه را باز کرد. در واقع ستاره بلژیکی توپ را به جایی فرستاد که دستان دروازه حریف به آن نرسید.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از کنار زمین واکنش جالبی به این گل داشت و هر دو دست خود را روی سرش گذاشت و بدین ترتیب چهره ای جالب به خود گرفت و لبخند زد.

یکی از معروف ترین خوشحالی ها مربوط به خوشحالی زیدان پس از گل برگردون رونالدو به یوونتوس است که او هم دست خود را روی سرش گذاشت و اکنون خوشحالی گواردیولا هم تا حدودی به آن شبیه شده است.

تماشای گل دیدنی دی بروینه

1470