سبقت توماس مولر از مهاجم بارسلونا در تعداد قهرمانی‌های سوپرجام

سبقت توماس مولر از مهاجم بارسلونا در تعداد قهرمانی‌های سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای گذشته بایرن مونیخ در سوپرجام آلمان به مصاف لایپزیش رفت که این دیدار با برتری پنج بر سه باواریایی‌ها به پایان رسید.
به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بازی سوپرجام فوتبال آلمان برای توماس مولر، هافبک - مهاجم ملی‌پوش و آلمانی باشگاه بایرن مونیخ به معنای دوازدهمين حضور در فینال سوپرجام آلمان بود. بر این اساس، توماس مولر از روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی‌پوش و لهستانی سابق باواریایی‌ها که یازده مرتبه در مسابقه فینال سوپرجام آلمان حضور داشته، پیشی و سبقت گرفت.
تعداد قهرمانی‌های توماس مولر در سوپرجام فوتبال کشور آلمان به هشت مورد رسید در شرایطی که این آمار برای روبرت لواندوفسکی در عدد شش قهرمانی باقی است که یکی هم با تیم فوتبال بروسیا دورتموند همراه بوده است.
روبرت لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال از مونیخ خارج و به جمع نفرات و بازیکنان باشگاه بارسلونای اسپانیا ملحق شد و بدین ترتیب، فرصت حضور در دیدار سوپرجام فوتبال کشور آلمان مقابل لایپزیش را از دست داد.

با این اوصاف، روبرت لواندوفسکی همراه با آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون می‌تواند در رقابت‌های سوپرجام فوتبال کشور اسپانیا که در تاریخ هجدهم تا بیست و پنجم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، به میدان برود و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را نیز به دست بیاورد.

طبق این گزارش، برنامه برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات سوپرجام فوتبال کشور اسپانیا به این صورت اعلام شده است:
بارسلونا و رئال بتیس
رئال مادرید و والنسیا

برنده‌های این دو مسابقه نیمه نهایی نیز در دیدار فینال و پایانی این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا به این ترتیب، قهرمان سوپرجام فوتبال کشور اسپانیا نیز تعیین و معرفی گردد.
9404