بررسی آخرین انتقالات در خانواده اسطوره!/ تیم‌های آینده پسران زیدان کدامند؟

بررسی آخرین انتقالات در خانواده اسطوره!/ تیم‌های آینده پسران زیدان کدامند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد شرایط برای دو پسر بزرگ زین‌الدین زیدان در دنیای فوتبال چندان مناسب و مورد دل‌خواهشان نباشد.

به گزارش فوتبالی، پسران زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و جهان هنوز نتوانستند آن طور که باید و شاید در دنیای فوتبال درخششی داشته باشند. اگر چه الیاس شانزده ساله و تئوی بیست ساله هم‌چنان این روز‌ها با باشگاه رئال مادرید تمرین می‌کنند، اما دو پسر بزرگ‌تر زین‌الدین زیدان یعنی لوکای بیست و چهار ساله و انزو بیست و هفت ساله در جست‌وجوی باشگاهی هستند که بتواند توانایی‌هایشان را به رخ بکشند.

بر این اساس، لوکا که بر خلاف دیگر پسران زیدان دروازه‌بان شده، قراردادش با باشگاه رایووایکانو به اتمام رسیده و این روز‌ها به عنوان بازیکن آزاد در جست‌وجوی باشگاهی جدید است. او فصل گذشته نتوانست در وایکانو خودی نشان دهد. این در حالی است که پسر بزرگ زین‌الدین زیدان یعنی انزو که به عنوان هافبک هجومی بازی می‌کند، عملکرد چندان مثبتی در لیگ دو فرانسه در باشگاه رودز نداشت؛ انزو شانزده بار برای این تیم به میدان رفت اما هیچ گلی نزد. به این ترتیب انزو زیدان مجبور شده باشگاهی که در محل زادگاه مادرش بوده را ترک کند و دوباره به شهری که در آن‌جا بزرگ شده یعنی مادرید برگردد.

انزو زیدان که محصول پایه‌های رئال مادرید است، با باشگاه دسته سومی اف سی فوئنلابرادا به توافق رسیده و قرار است از این به بعد در دسته سوم فوتبال اسپانیا به میدان برود. این بازیکن امیدوار است در این باشگاه بتواند درخششی داشته باشد. انزو از زمانی که فوتبال حرفه‌ای را از سر گرفته، در باشگاه‌های آلاوس، لوزان، آوش، آلمریا و رودز به میدان رفته بود که در هیچ کدام از آن‌ها توفیقی به دست نیاورده است.
انزو که این روز‌ها دوباره به مادرید برگشته و با باشگاهی در دسته سوم فوتبال اسپانیا به توافق رسیده، می‌گوید امیدوار است بتواند یک بار دیگر فوتبال را تجربه کند. او می‌گوید: "فوئنلابرادا می‌تواند برای من آورده زیادی داشته باشد. به این باشگاه آمده‌ام تا ثبات لازم را به دست بیاورم و بتوانم مجددا از فوتبال استفاده کنم و دوباره فوتبالیست خوبی شوم."

انزو بازیکن فرانسوی - اسپانیایی این باشگاه دسته سومی درباره توانایی‌های فنی خودش هم صحبت کرده و گفته در زمره بازیکنانی است که دوست دارد توپ را حفظ و از آن مراقبت کند. او هم‌چنین گفته توانایی دادن پاس گل بسیار خوبی دارد. انزو در فصل 2017-2016 زمانی که برای کاستیا در دسته سوم اسپانیا بازی می‌کرد، توانست در سی و دو مسابقه پنج گل بزند و پنج بار هم هم‌تیمی‌هایش را با پاس گل مقابل دروازه حریفان خوشحال کند. ضمن این که او در آن فصل یک گل هم در جام حذفی با تیم اصلی رئال مادرید به ثمر رساند. از آن زمان تا به اکنون او فقط دو بار برای باشگاه لوزان و دو بار هم برای باشگاه آوش گلزنی کرده است.
9404