تمجید ویژه اسطوره از بایرن‌مونیخ و مدیرش: درجه 1 در انتقالات!

تمجید ویژه اسطوره از بایرن‌مونیخ و مدیرش: درجه 1 در انتقالات!

پایگاه خبری فوتبالی - از دیدگاه بازیکن سابق و اسطوره فعلی باواریایی‌ها یعنی اشتفان افنبرگ، بایرن مونیخ تابستان امسال نقل و انتقالات درستی انجام داده است.
به گزارش فوتبالی، اشتفان افنبرگ، اسطوره آلمانی بایرن مونیخی‌ها در مصاحبه با سایت t-online.de در ارتباط با نقل و انتقالات این تیم آلمانی می‌گوید: "درجه یک در نقل و انتقالات!"
جدایی روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و بهترین گلزن باشگاه بایرن مونیخ یک نقص ورزشی به حساب می‌آید؛ اما سادیو مانه و ماتیاس دی‌لیخت توسط مقامات تیم بایرن مونیخ به خدمت گرفته شدند.

اشتفان افنبرگ، بازیکن سابق بایرن مونیخی‌ها از سادیو مانه و ماتیاس دی‌لیخت به عنوان ستاره‌های جدید بایرن مونیخ یاد می‌کند. در کنار این‌ها نیز رایان گراونبرخ، نصیر مزرویی و ماتیس تیل هم به ترکیب بایرن مونیخی‌ها اضافه شدند. اشتفان افنبرگ هم‌چنین از مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان یعنی حسن صالیحمیدزیچ بوسنیایی هم به این شکل تعریف و تمجید می‌کند: "برازو نشان داد که چه کارهایی می‌تواند انجام دهد."
اشتفان افنبرگ صحبت‌های خود را به این ترتیب ادامه می‌دهد: "روبرت لواندوفسکی در پایان رقابت‌های فصل گذشته نشان داد که از شور و شوق کمتری برای بازی و گلزنی دست‌کم نسبت به فصل‌های قبل برخوردار است."
اسطوره آلمانی باواریایی‌ها معتقد است که مسئولین باشگاه بایرن مونیخ نیز متوجه این مورد شدند و در این رابطه می‌گوید: "فکر می‌کنم جدا از آن‌ها، هواداران نیز از رفتن روبرت لواندوفسکی خوشحال هستند؛ به خصوص به خاطر حاشیه ایجاد شده برای خروج این بازیکن از مونیخ."
9404